piątek, 16 listopada 2012

Najpiękniejsze miasto na świecie



Chciałabym Wam pokazać kilka fotek ze Stambulu. Jest to piekne i ogromne miasto. Ten kto mial okazje byc tutaj chociaz raz na pewno sie o tym przekonal. Nie spotkalam sie jeszcze z osoba, ktora wyjezdzajac stad bylaby niezadowolona ze swojego pobytu. Stambul to miasto, które lezy na dwoch kontynentach i ma okolo 100 km dlugosci ;-) Ja pomimo tego, ze bywam tu czesto, a teraz i mieszkam na stale znam jedynie niewielka czesc strony europejskiej. Tutaj mieszkam i po tej tez stronie Stambulu znajduje sie moje miejsce pracy. Jestem pewna, ze nawet jesli mieszkalabym tu juz do konca zycia nie udaloby mi sie poznac tego miasta w stu procentach. Jesli ktos wybiera sie tutaj i potrzebuje jakis cennych wskazowek, chetnie podziele sie moja wiedza. Piszcie w komentarzach badz na e-mail, a na pewno odpowiem. Kilku znajomych pracuje rowniez w hotelach, wiec pomoge zalatwic tania miejscowke, jesli jeszcze zadnej nie udalo Wam sie wybrac.

Zycze milego wieczoru i zachecam do odwiedzin Istanbulu!
 
Widok na Stambul z 15. piętra

Stambuł nocą

Widok na Topkapi Saray

Hagia Sophia nocą

Błękitny meczet nocą

Turecka łaźnia

Ponownie Blue Mosque

Dzielnica Eminonu

1 komentarz:

  1. Czekam na relacje, taką od serca, ze Stambułu. To wielokulturowe, wielonarodowe, barwne miasto zasługuje na kilkutomową powieść.. te gwarne ulice i bazary, a takze ciche zaułki, ktorych turysci nigdy nie zobaczą. A ludzie mieszkający w Stambule... to dopiero temat rzeka. Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń